شرکت سینتتیک چرم ایران

تولید کننده انواع چرم مصنوعی خودرویی و غیرخودرویی

شرکت سینتتیک چرم ایران

تولید کننده انواع چرم مصنوعی خودرویی و غیرخودرویی

خدمات مشاوره ای

دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ق.ظ

خدمات مشاوره ای

شرکت چرم ایران ، همانند سایر شرکتهای صنعتی و تولیدی، خود را موظف به ارائه مجموعه ای از خدمات مشاوره ای می داند. این شرکت با هدف افزایش کارایی و بهره وری، خدماتی چون ارائه خدمات مشاوره فنی ،ضمانت پس از فروش و رسیدگی به نقطه نظرات مشتریان و صنعت چرم را به خریداران خود عرضه می کند.

ارائه خدمات مشاوره فنی
در راستای توسعه خدمات مشتریان ،شرکت‌های مشاور و مشتریان می‌توانند با تماس با واحد مهندسی فروش، اطلاعات طراحی و فنی مربوط به انواع چرم شرکت چرم ایران را دریافت نموده و مشاوره لازم را کسب نمایند.

ضمانت پس از فروش
با توجه به اینکه شرکت چرم ایران در تمامی مراحل تولید و استانداردهای سیستم تضمین کیفیت ISO TS/16949 را بطور کاملا سیستماتیک به انجام می رساند واین سیستم دارای برنامه های استاندارد مشخص جهت خدمات و ضمانت پس از فروش محصولات چرمی خود می باشد.

رسیدگی به نقطه نظرات مشتریان
یکی از مهم ترین خدمات پس از فروش شرکت چرم ایران رسیدگی به نقظه نظرات مشتریان است. واحد بازرگانی شرکت چرم ایران، مسئولیت رسیدگی به نظرات احتمالی مشتریان را بعهده دارد.چنانچه مشتری پس از فروش چرم ،متوجه هرگونه نقصی در کیفیت و یا هر مورد دیگری گردد می تواند آن را با ما در میان بگذارد تا سریعا در جهت رفع آن اقدام گردد. لذا کافی است فرم ذیل را تکمیل و ارسال فرمایند.
  • علی چهارلنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی